MED KÄFTEN FULL AV MAT

Jag måste bara berätta en skitful grej som hände imorse (*för en kvart sen*, älskar min dygnsrytm..).
Hur som haver gör jag iordning en skål med fil och flingor och sätter mig vid matbordet och kollar ut genom fönstret. Sen ska jag ta det sista ur skålen vilket är ganska mycket men jag lyckas iaf få upp allt på skeden och då är bara problemet att jag måste gapa som ett as för att få in det i munnen. 
 
Till poängen: När jag sitter där med skeden i högsta hugg och gapar sönder så går det en tant förbi utanför. Så klart vi lyckas få ögonkontakt. Hon gjorde en förvånad/chockad min och sen försvann hon. Jag måste sett ut som värsta utsvultna kannibalen. orkar inte. 
 
 

Kommentarer
Postat av: viccan

HAHA MARIA <3 <3 <3

2012-09-22 @ 22:37:05
URL: http://viccan.webblogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Follow on Bloglovin
RSS 2.0